17 de març 2014

Avui recepta: Gelats de maduixa

S'acosta el bon temps i comencen a venir de gust els gelats! Ja fa uns mesos vaig comprar uns motllos de gelat al Tiger, i encara no havia trobat el moment d'estrenar-los.
Good weather is coming and we all feel like eating ice creams! Some months ago I bought some ice cream mold, and i didn't used them yet.
Aprofitant que és temps de maduixes i que estan molt bé de preu en vaig comprar força i amb part d'elles vaig provar de fer un gelat. La meva primera idea va ser fer un gelat de gel, però al final em vaig animar i el vaig fer cremós. Al ser la primera vegada no vaig fer gaire quantitat, no fos que després no ens agrades!
Now is strawberries season, and as they have good price, I bought many, and with some of them I decided to make ice cream. I wanted to make popsicles, but finally I made  a creamy one. As it was the first time I did not make a lot.

INGREDIENTS
 250 gr maduixes
100 gr sucre glass
1 cullerada llimona
1 cullerada mel
200 ml nata per montar

Primer triturem les maduixes amb el sucre un cop està triturat afegim la llimona, la mel i la nata, i continuem triturant fins que estigui tot ben barrejat.
Ja ho podem posar als motllos de gelat i al congelador! en unes 6 horetes estaran preparats per menjar.
En cas que tingueu més gelat que motllo, el que sobri el podeu posar en un recipient metàl·lic al congelador i cada dos hores ho treieu per remenar-ho, això s'ha de repetir unes 3 vegades, i serveix per que no es cristalitzi. Un cop repetit el millor és fer boles de gelat i guardr-les en una carmanyola preparades per menjar!

INGREDIENTS
250 gr strawberries
100 gr glass sugar
1 tbp honey
1 tbp lemon juice freshly squeezed
200 ml cream
We mush the straberies with the sugar and then we add the lemon juice, honey and cream, and continue grinding till is all combined.
Now we can put it in the ice cream mold and to the freezer, at least 6 hours.Now you can enjoy it!

1 comentari: