10 de set. 2011

Time Out

Fa unes tres de setmanes es va passar per la tenda una noia de la revista Time Out i em va comentar que li agradaven els amigurumis que fem i que si m'interesava que sortissin a la revista i jo li vaig dir que si, com li havia de dir que no? 
Així que als pocs dies em va trucar per telèfon i em va fer una petita entrevista i el diumenge 4 de setembre la revista va sortir i els nostres amigurumis també, com estava de vacances no ho vaig veure fins fa 2 dies i ara ho vull compartir amb vosaltres.

2 comentaris:

  1. Hoooola!!
    Doncs moltes Felicitats!! La veritat és que són moníssims!!
    ptonas

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats! Que guai sortir al Time Out!! :) Respecte el teu comentari les dues agulles son ben senzilletes, almenys per mi que només sé fer un punt de moment! Fins aviat*

    ResponElimina