15 de març 2014

DIY: mocasins + cadena

El DIY d'avui és molt sencill. Fa uns dies vaig trobar un mocasins de rebaixes, com podeu veure és el típic mocasí, no té res d'especial... Desprès de pensar una mica em vaig enrecordar que n'havia vist amb cadenes i ja li donaven un toc diferent. Per casa vaig trobar una cadena daurada i en 10 minuts tenia els mocasins tunejats :p
Today's DIY is very easy. Some days ago I bought a pair of  loafers on sales, as you can see they're the typical, they don't have anything special... After think a little I remembered that I saw some ones with chains and this gave them a touch. I found at home some gold chain and in 10 minutes I had my new loafers pimped :)
Com veieu el material és fàcil de tenir per casa, uns mocasins, pega, tenalles i cadena.
As you can see the supplies are easy to find at home, a pair of loafers, glue, tongs and chain.

Primer de tot hem de mirar on volem col·locar la cadena i tallar-la a la mida amb l'ajuda de les tenalles.
First of all we have to look where we want the chain and then cut it with the tongs.

Un cop tallada la cadena, jo he decidit posar-hi dues tires, ja la podem enganxar amb la pega, vigilant que no ens en quedi pels forats de la cadena.
Once the chain is cutted, I've dediced to put two strips, we can glued being carefull don't put glue in the chain holes.

Un cop seca la pega ja ens les podem posar!
Once the glue is dry we can wear them!

2 comentaris: