26 de febr. 2014

Desafío Love Craft febrer

Ja tenia ganes que arribés avui per poder ensenyar-vos el que he preparat per aquest "desafío". Aquest mes els blogs Coleccionando cosas bonitas y La cajita de música ens retaven a crear alguna cosa amb l'amor com a inspiració. Primer no sabia que fer, però al final em vaig animar a fer unes mitenes amb un cor i el resulat no em pot agradar més. Els he fet amb llana merino 100% de Katia en color gris i granate.
I can't wait more to show you what I've prepared for the challenge. This month the blogs Coleccionando cosas bonitas and La cajta de música challenged us to created something with the love as an inspiration. First I didn't know what to make, but finally I encoraged to crochet a mittens with a heart and I can't love more the result. I've used merino 100% from Katia in grey and burgundy colour.


Durant la setmana que estava fent proves, que van ser unes poques abans que surtisin com m'agradaven, vaig quedar amb unes amigues i vaig decidir que els hi portaria com a regal. Em vaig començar a emocionar i al final vaig fer un kit per les mans. A part de les mitenes vaig fer un cor de ganxet per calentar-lo al micro i calentar-se les mans i també una crema de calèndula i geroni super hidranant. I tot això dins d'una caixa tipus picnic de Selfpackaging. El regal va agradar moltíssim i jo encantada perquè em mola fer regals i si agraden molt més :)
During the week I was testing, some test before I had the result I wanted, I met with a friends and I decided to gave them ones as a present. While I was preparing the mittens I though could be cool to make a hands kit, so I crocheted an amigurumi heart to put in the micro and warm the hands and also a calendula and jerome cream super moisturizing. And all of these inside a picnic box from Selfpackaging. They liked a lot the present and I was very happy, I love to make presents :)

Podeu veure tots els projectes aquí, segur que hi ha coses fantàstiques!
You can see all the projects here, sure there are fantastic things!

22 comentaris:

  1. M'encanta: TOT! Les mitenes i el kit complet per a mans. Afortunades les teves amigues. Un petó!

    ResponElimina
  2. oohh!!! es genial! me encantan! ;)

    http://cositasbonitas.es/

    ResponElimina
  3. Muy chulos los mitones!

    Muchas gracias por participar en el desafío! Te esperamos el próximo 1 de marzo con un nuevo reto en el blog Coleccionando Cosas Bonitas♥

    ResponElimina
  4. Qué chulos! me encantan, son una pasada!
    un saludo
    LuciLá

    ResponElimina
  5. Muy originales y amorosos, y yo encantada de coincidir en el Desafío

    www.miscosas-favoritas.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Què macos!! Quina bona idea per regalar, no m'extranya que estiguessin encantades :))

    ResponElimina
  7. qué guay! esto es una asignatura pendiente para mi! :-)

    ResponElimina
  8. mmm calentitos y amorosos! me encantan :)


    ¡Gracias por participar! EL sabado en mi blog ¡nuevo desafio! :)

    ResponElimina
  9. Qué bonitos te quedaron los guantes! buen trabajo! un besito

    http://yluegoestacris.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  10. El kit complet una passada, els mitons t'han quedat genials. No m'extranya que els hi agradés. :)

    http://lesantoniesblog.blogspot.com.es/




    ResponElimina
  11. Hola us he conegut fa poc i resulta que som casi veïnes, feu unes coses super chulesss per aixo us he deixat un premi al meu blog, paseu !!
    Un petò
    http://lunaismile.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  12. hola cuca, et van quedar super-be!!! i semblan tant calentets...Un petò

    ResponElimina