2 de nov. 2013

Sweet Stitch

De les faldilles que vaig posar a la venda a finals d'agost ja només en queden dos models, així que he decidit fer-ne més.
L'altre dia vam a anar a comprar les teles i ja estan preparades per ser tallades i cosides.
The skirts that I put on sale in late august as there only towo models, so I've decided make more.
Some days ago we went to buy some fabrics and they are ready to be cut and sewed.
teles sweet stitch2
En tenim quatre de diferents, la primera es 100% cotó en color blau a ratlles blanques, portarà forro ja que la tela és fineta.
La segona és tipus texà de color negre amb estampat de mini topos i flors roses.
La tercera és una roba llisa en color verd, jo ja me l'imagino amb un jersei granate.
I la última és la més divertida una tela de fondo negre amb estampat d'esquelets.
We have four different ones, the first is 100% cotton and it's blue with white stripes, it'll bring a lining.
The second one is like a denim in black color with dots anb pink flowers print.
The third is a plain fabric in green color, I imagine with a burgundy sweater.
And the last one is the funniest, a fabric in black with skeletons print.

Ja tinc ganes de veure el com queden, ah! i aquesta vegada intentaré posar-hi butxaques.
I can't wait to see how they look, ah! and this time I'll try sewing pockets.

3 comentaris: