5 de nov. 2013

Mercantic

mercantic1
Us vaig parlar de la Silvia aquí, tenia la galeria al c. Mirallers i fa un parell de mesos el va deixar i va traslladar tots els mobles, antiguitats i quadres a la caseta de color blau del Mercantic a St. Cugat. Des de que va obrir que hi volia anar i per fi diumenge al matí vam poder anar-hi.
I wrote about Silvia here, she had a gallery in Mirallers street and two months ago she leftd it and she moved all the stuff, furniture, antiques and pictures to her new little blue house to Mercantic in St. Cugat. Since she had opened I wanted to go and finally this sunday we could.
mercantic2 
Hi havia moltíssima gent, tanta que crec que ens vam perdre moltes coses, i es que la Silvia ens va explicar que el primer diumenge de mes es celebra el Vintage Fest, a més de les casetes de sempre he llegit que hi havia més de 180 parades.
There was a lot of people, I think that we couldn't see a lot of things, Silvia told us that the first sunday of the month they celebrate the Vintage Fest.
mercantic4
Jo m'ho hagues emportat tot cap a casa però estem en modo ahorro, que en dues setmanes marxem de vacances, però si que vam comprar un pot de chalk paint en color "verde delicado", a veure com ens queden els mobles :)
I wanted to buy all but we are on saving mode, in two weeks we'll go on holidays, but we bought a can of chalk paint in "delicate green" colour.
chalkpaint
Heu estat al Mercantic? Jo ja hi vull tornar!
I want to come again!

6 comentaris:

  1. Bon dia!!
    Ens aquests llocs hi ha unes coses...
    Ufff
    ptooo

    ResponElimina
  2. Cuanto tesoro junto un lugar para mi ideal!!besos

    ResponElimina
  3. pues lo tengo cerca y no lo conocia!! Me ha gustado descubrir tu blog, está genial, guapa! Qué te parece seguirnos mutuamente y estar en contacto? Un besazo!! Dime algo!

    BLOG.THE.DREAMS.COM
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN'
    TWITTER

    ResponElimina
  4. No coneixia aquest lloc, m'ho apunto!

    ResponElimina
  5. Patri, aquest cap de setmana fan a Cardedeu la fira d'antiguitats, es molt guay t'ho recomano!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Merci per avisar! però aquest finde no hi sóc, m'en vaig de vacances.
      Però si el tornen a fer segur q no me'l perdo.

      Elimina