25 d’oct. 2012

Mary Jane o Converse?

Fa uns dies ma germana em va passar una web plena de patrons de sabates per bebe i em va preguntar si en faria unes per l'Àlex, doncs clar que si. Així que l'últim dia que van estar aquí va triar varies robes i dilluns vaig fer unes Mary Jane, per ser les primeres han quedat força bé, però es poden millorar. De totes les robes que havia triat vaig agafar una roba vermella amb kokeshis i pel forro una blanca amb topets vermells. 
Some days ago my sister gave me a web full of baby shoes patterns and she asked me if I could make ones for Àlex, of course. So last day that she was in Barcelona she choosed some fabrics and last monday I sewed a Mary Jane, there were the firts and I think that the result it isn't bad, but can be better. Of all the fabrics that she had chosed I took a red one wiht kokeshis and for the lining a white fabrich with little red dots.
  
El pas per pas s'enten bastant bé, però crec que me'n vaig saltar algun. Vam decidir fer la mida de 6-12 mesos, encara que ara en te 5.
The step by step it's pretty well understood, but I think I skiped one. We decided to made the size 6-12 months, but now she is 5.

 I en dos horetes ja tenia fet un parell de sabatetes.
In two hours I had a pair of shoes done.
I les Converse tenia moltes ganes de fer-les, les vaig veure fa molt de temps però no sabia per qui fer-les fins ara, aquest serà el segon parell que tindrà.
I've wanted to do this crochetted Converse for a long time, but I didn't know for who until now. These are the second pair that she'll have.

6 comentaris:

  1. M'encanten!!!!!!!!! són super genials!!!

    ResponElimina
  2. Oh nena que maques!! Merci per la web, quines ganes de fer-ne!

    ResponElimina

  3. Te han quedado super bien!

    isa

    ResponElimina
  4. Alucino¡¡¡ qué idea¡¡¡ madre mia que cosa mas mona son preciosos¡¡ los 2 , esos converse de ganchillo x dios,jajaja son buenisimos

    ResponElimina
  5. Booon dia!!
    Xo quines cosetes més boniques... M´encanta!!!
    Ptooo

    ResponElimina