28 de gen. 2015

Verónica Moar

Aquest any els regals de reis han arribat a trompicons i ahir vaig rebre l'últim, un "cuenco lanero" de ceràmica fet per la bonica de la Verónica Moar.
Vaig descobrir el treball d'aquesta gallega durant la segona edició del We Love Cats i en aquell moment ja vaig picar amb un parell de vols. I per sort a l'última edició del mercat també hi era :) I vaig picar una altra vegada, amb les preciositats que té és impossible resistir-se... 
Doncs bé, el primer dia del mercat vaig veure els "cuencos laneros" i el "Michiño" una sabonera amb forma de gatete. El segon dia ja estava decidida a agafar les dues peces, la sabonera que utilitzo per deixar els collarets, que va ser una de les últimes que li quedaven, i el cuenco, però s'havien esgotat i n'hi vaig demanar un i esperant, esperant fins ahir que el vaig rebre! I ja tinc projecte per estrenar-lo :)
Us recomano que passeu pel blog de la Verónica i li feu una ullada al seu treball, segur que us agradarà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada