26 de gen. 2015

Regals handmade

Dissabte passat vaig donar un parell de regalets a una amiga embarassada i aquesta vegada he passat del ganxet i m'he decidit per la costura :)
El xurro que veieu a la foto és un canviador de bolquers que podrà portar a tot arreu, ja que un cop plegat no ocupa massa espai. La roba de fora és de fons blanc i estampada amb elefants grisos i per dins li vaig posar una roba de xandall en color gris amb topets grisos més foscos.

Aquest va ser el projecte fàcil perquè el següent em va portar més feina! Saltant de blog en blog vaig trobar el patró d'un body a Shwin & Shwin.

Treballar amb tela de punt no és lo meu, però seguiré provant fins que me'n surti i per ser de les primers coses que faig estic contenta del resultat :)


Espero que els hi sigui útil!

2 comentaris: