12 de jul. 2014

DIY: Ser crafty mola

Per reis ens van portar les xapes de "The Crafty Days", el primer diari d'actualitat handmade en català, i les teniem per allà sense utilitzar-les fins que vaig pensar que haviem de fer alguna cosa amb elles.
Three kings brought us a pair of brooches, one said "Being crafty is cool" and the other one said "I'm also a crafty boyfried". We had them without using them so I thought that I had to do something with them.
Després de pensar una mica vaig decidir fer un quadret per l'habitació. Només vaig necessitar un marc que tenia guardat i una mica de pattex, la pasta per enganxar coses sense claus. Primer de tot vaig treure l'agulla que porten darrere i després només s'havien d'engaxar a la base del marc, i quadret fet!
I was thinking a little and finally I decided to make a decorative thing. I just need a frame, that I had at home, and some paste to fix things without nails. First of all I took out the brooch and then I just had to fix it on the frame's base, and it's made it!

És un DIY molt tonto, així que no sé si se' pot considerar com a tal, però a mi m'agrada com ha quedat i es pot fer amb qualsevol xapa que tingueu per casa.
It's a silly DIY, so I don't know if we can consider it as a DIY, but I like it and we can make with any brooch that we have at home.


Us recordo que encara tenim la guia Barcelona Handmade a la botiga, molt útil per conèixer les botigues, cafeteries, espais... craft de Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada