20 de juny 2013

1 palé, 12 idees

M'agraden els palés, tot el que veig fet amb palés m'agrada, és una manera fàcil de reciclar i crear una peça practicament única. Per internet es troben 1001 idees, però si no tens espai no els pots fer servir i això és el que ens passa a casa i a la botiga, que si posem un palé nosaltres ens quedem fora.
Però l'altre dia en vam trobar un abandonadet aprop de la botiga i el vam agafar, dins no s'hi podia quedar però fora si i a més alegra una mica el carrer. El vaig pintar de blanc, sense matar-me gaire, vaig comprar uns ganxos metàl·lics i unes floretes i fet, ja tinc un palé!
I love wooden pallets, I like all that I see made wiht pallets, it's an easy way to recycle and  create a unique piece. On the internet we can find 1001 ideas, but if you don't have a place you can't use it and this is what happen at home and shop, if we put a pallet we have to go out.
But some days ago we found an abandoned pallet close to the shop and we took it, inside it couldn't be but it could outside and also it makes nice the street. I painted in white, I bougth metal hooks and flowers and it's done, I have a pallet! 
pale jardi
I ara algunes idees que he trobat per internet, algunes són fàcils i altres ja estan més currades.
And now some ideas that I found on internet, some are easy and some have more work. 
taula pale the attic
Taula café per The Attic
taula homedit
Tauleta pel jardí per Homedit
taller fauna y flora
Taula treball per Fauna y Flora
taula menjador abeautifulmess
Taula menjador per A Beautiful Mess
sofa cozybliss
Sofà per Cozzy Bliss
pale bicis homedit
Pàrquing bicis per Homedit
hamaca homedit
Tumbona per Homedit
estanteria cozybliss
Estanteria per Cozzy Bliss
capçal kookoshome
Capçal per Kookos home
capçal cozybliss
Capçal per Cozy Bliss
collage caseta
Caseta per Instructables
Us animeu a reclicar un palé?
Do you want to recycle a pallet?

2 comentaris:

  1. M'agrada molt!! Però crec que al pis de València no quedaria bé. Ho veig més per a estils rurals, hipsters... Petonets!

    ResponElimina
  2. M'encanta tot el que es pot fer amb un palé!! unes fotos molt xules!

    ResponElimina