27 de des. 2012

De Puntillas

Com han anat les festes de Nadal? Ja us heu recuperat de les comilones amb la família?
Jo he aprofitat aquest dos dies per descansar una mica, estar amb la família i celebrar el meu cumple :)
How did the christmas go? Are you recuperated after the eatings with family?
I used this two days to rest, be with my family and celebrate my birthday :)
Avui quan he arribat a la botiga m'estava esperant un paquet que venia d'Oviedo amb collarets de De Puntillas. Vaig conèixer el treball de l'Ana, la dissenyadora, gràcies a facebook farà cosa d'un mes i ja tinc les seves peces aquí. Només veure-les ja em van agradar tant els collarets il·lustrats com els collarets amb formes geomètriques.
Today I recived a package from Oviedo with necklaces by De Puntillas. I knew Ana's work, the designer, throught facebook about one month ago and now I have her pieces here. Just saw them I liked them, both illustrated and geometric necklaces.
Model Enke
Model Halley
 Model Enke
Models il·lustrats
Els models geometrics estan fets de fusta i pintats a mà, també porten una peça de llautó. La cadena és daurada i d'uns 45cm de llarg.
The geometric models are made of hand painted wood and a brass piece. The chain is gold and it's about 45cm long.
Els models il·lustrats són de plàstic i tenen una cadena d'or vell d'uns 65cm de llarg.
The illustrated models are made of plastic and have an old gold chain about 65cm long.

4 comentaris:

  1. me gusta ese tipo de ilustracion con motivos infantiles. me quedo con los ultimos colgantes

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats!! i bones festes, encara queda el segon round!

    ResponElimina
  3. ¡Hola Patricia! Soy tu amiga invisible :) Te escribo para darte las gracias por los regalitos, que son preciosos y me han gustado muchísimo. ¡Eres una artista!
    Un beso muy fuerte y todo lo mejor para el 2013!!!
    Eva

    ResponElimina