12 de des. 2012

Coses de Nadal

Ja fa dies que diem que el Nadal ja està aquí, els carrers plens de llums, les botigues decorades i jo aquest any he pogut preparar alguna coseta i decorar una mica la botiga.
Some weeks ago people started saying that crhistsmas time is here, streets are full of ligths, decorated shops and this year I could do something fot the shop.
Avui us vull ensenyar el Caga Tió que he fet per aquest dies. Quan el vaig fer pensava que faria gràcia però que no tindria la sortida que està tenint. El primer que vaig fer el vaig portar a la fira Demanoenmano de l'Estació de França i a les poques hores es va vendre, no li havia fet foto, en vaig fer un altre per la fira de Nadal, que tampoc em va donar temps a fer-li foto. En vaig fer un parell més i el mateix. Ahir en vaig poder fer dos, va ser un no parar de fer ganxet, i per fi avui he pogut fer fotos al Tió!
Today I want to show you the Caga Tió (it's a tipical christmas thing, actually it's a trunk that people get strokes and the Caga Tió gives small gifts). When I crocheted the first I thought that people would like it but they wouldn't buy it. The first one that I made I took it to the fair Demanoenmano and some hours later it was bougth, and I couldn't take a photo, I crocheted another for the christmas market and I couldn't take a photo another time. I crocheted two more and the same. Yesterday I could crocheted two more and today I can take it some photos!
caga tió1 
caga tió3
També he preparat el Kit, per si alguna crafter s'anima a fer-lo.
Also I've prepared a Kit, maybe some crafter enjoy to do it.
caga tió + kit
Dins de la caixa hi trobareu tot el necessari per fer-lo. Un pas per pas i el patró, les llanes de Katia en color marró, beig, vermell i negre, un ganxet del 3,5, l'agulla per cosir la boca i les parts, ulls de seguretat, un tros de manta per tapar-lo i buata.
Inside the box there are all that you need to crocheted it. Step by step and the pattern, Katia's yarns in brown, beig, red and black color, a crochet hook, a needle to sew, safety eyes, a piece of blanket to cover it and wadding.
collage kit tio1

4 comentaris:

  1. Alaaaa! Que xulo aquest kit! És ben bé "que te lo quitan de las manos", que guai!!

    Infinites gràcies per les delicioses madelenes que em vas portar a la fira! Una abraçada!

    ResponElimina
  2. ay tiaaaaaa¡ qué bonito es m debilidad las cositas que te haces con ganchillo¡¡ Oye porfa sacame de la duda, que es ese tronco??? el año pasado cuando estuve alli en navidades lo veia por todos lados y no supe lo que era¡¡¡ please contestame q tengo muchisima intriga :)

    ResponElimina
  3. ahhh que chulo jo¡¡¡ por fin se que es¡¡ Gracias chica, la verdad q es una tradicion muy guay¡¡ :) y el caga tio es super guapin,jeje ese de ganchillo es una monada

    ResponElimina