4 de nov. 2011

Un vestit, una agenda i una mica més

Normalment, les peces de roba que vaig fent i acabant les ensenyo els dilluns, però fins avui no he pogut fer les fotos del vestit blau de la setmana pasada. És molt sencill però l'esquena li dona el toc per fer-lo diferent.
Avui m'ha arribat una comanda que vaig fer a principis de setmana a Lola Melocotón, (per qui no la conegui és una botiga on-line de coses de papereria, tenen de tot i tot és xulíssim!) jo he comprat una agenda moníssima i unes decotapes i m'han regalat una goma en forma de poma :)
I per acabar, els últims amigurumis que he fet. Els personatges de la caputxeta vermella.

5 comentaris:

  1. Que bonic el vestit, l'esquena és genial i el vestit tu dius que és senzill, però és difícil que quedi amb aquesta forma tan maca!!
    I la la family caputxeta m'encanta!

    ResponElimina
  2. Oh quina enveja, jo he d'aprendre a cosir sí o sí. A veure quan m'hi poso, encara que no crec que arribi mai a fer coses tan maques :(
    Ah! m'he enamorat del penjolls que has penjat en el post anterior. Són genials!

    ResponElimina
  3. Qué bien que te hayan gustado las deco tapes y la agenda!! ^_^
    Muchísimas gracias por tu pedido, ya sabes dónde estamos para lo que necesites ;)
    Por cierto, no sabíamos que hacías amigurumis, nos encantaaaaaaan!! El día que Lola tenga tiempo tiene que aprender a hacerlos :)
    Un beso
    Lola
    www.lolamelocoton.com

    ResponElimina
  4. El vestit és preciós! Vull la versió premama ja!!!

    ResponElimina
  5. Súper mono el toque de la espalda. Últimamente me obsesionan los escotes detrás. Un besote!

    ResponElimina