8 de nov. 2011

Coixins i botons

Ahir va ser fàcil, només havia de fer dues fundes per uns coixins.
 
Mentre estava comprant les cremalleres vaig veure una maquineta per folrar botons i també me la vaig emportar, ja l'he probat, ara he de pensar que en fare, anells, arracades...
I aquest matí he "tunejat" un bloc de post-it. La setmana passada era l'aniversari d'una amiga i com no em va donar temps a escriure una dedicatoria a la postal que li vam regalar em va dir que li escrivís algo en un post-it. Vaig pensar que donar-li una fulla era una mica cutre, així que vaig agafar el bloc senser i el vaig fer maco. 

2 comentaris:

  1. Has fet un munt de feina! i m'encanta la idea dels post-its. Una idea genial i que queda molt bonica!

    ResponElimina
  2. nena quantes idees...els coixins són una monada.
    I jo que se cosir ni un btó:((!
    pto

    ResponElimina