6 de nov. 2015

Sweet Stitch #2

Fa un parell de setmanes la Paula va passar per la botiga i es va emprovar la faldilla frunzida de color vi de Sweet Stitch :) La talla no era la seva i li vaig comentar que si volia, li podia fer a la seva mida, em va dir que era de Vitoria i que marxava l'endemà, li vaig donar una targeta per si s'ho repensava i al final abans de marxar em va dir que si, que li fes perquè li havia agradat molt :)

I avui ja la tinc preparada per enviar a través de Deliver i així a principis de la setmana que ve ja la podrà estrenar. 
faldilla frucida color vi sweet stitch1
faldilla frucida color vi sweet stitch2
faldilla frucida color vi sweet stitch3
faldilla frucida color vi sweet stitch4

Si tu també vols la teva faldilla frunzida a mida només ens has d'escriure a cookinoflis@hotmail.es.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada