31 d’oct. 2015

Cosplay

L'última setmana de setembre em van proposar una feina que m'ha portat de bòlid les dues últimes setmanes... La Sílvia volia un vestit a mida per anar al Saló del manga, em va ensenyar tres models diferents i finalment ens vam decidir pel seu preferit, l'Ashe, l'arquera del videojoc League of legends.
patro ashe
A la setmana següent vaig començar a fer el patró i la Sílvia em va portar les teles. Gràcies a l'ajuda de la Loli, la profe de patronatge, vaig anar fent totes les peces, les vaig embastar i vam quedar a l'espera de la prova. La Sílvia va venir a l'escola i li vam provar i ajustar. I fins ahir vaig estar treballant en el vestit i la capa, m'ha portat més feina de la que em pensava, però al final ha quedat xulu.
Ahir va venir la mare de la Sílvia a buscar-lo i espero que li agradi i el disfruti molt :)
cosplayashe3
cosplayashe2
cosplayashe1

1 comentari: