19 d’ag. 2014

Crochet bags

Fa un parell de setmanes va passar per la botiga una noia que portava un bolso pinya i em va agradar tant que vaig decidir provar de fer-ne un.
About two weeks ago a girl came into the shop wearing a pineapple bag and I loved it very much, so I decided to try to make one.
Primer vaig decidir quin fil utilitzaria, Cotton cord de Katia 100% cotó en color groc i verd . Vaig començar a fer proves de mides per la base i un cop decidida vaig anar fent proves de punts i anar pujant fins tenir l'alt que m'agaradava.
First I decided wich tipe of theard I was going to use, Cotton cord from Katia 100% cotton in yellow and green color. I started doing test for the measurement of the base and once I'd decided I continued doing stitches tests and going up till I had the large I liked.

I un cop acabat el bolso pinya vaig pensar i si en faig un amb color vermell...
Once I had finished the pineapple bag I thougth and if I make one in red...
Doncs tenim el bolso maduixa!
So we have strawberry bag!

N'he fet tres, el meu i dos per la botiga. Cada un està forrat amb una tela 100% cotó i estampada amb segells fets per mi, un altre dia us explico com.
I've crocheted three, mine and two for the shop. Each one is lined with 100% cotton fabric and printed with stamps made by me. 

El pinya amb un segell de pinya.
The pineapple with a pineapple stamp.

I el maduixa amb un segell de maduixa. I també porten una butxaca dins!
And the strawberry with a strawberry stamp. And both have a pocket inside!


Que us semblen? Espero que us agradin!
What do you think? I hope you like them!

2 comentaris: