31 de jul. 2012

De samarreta a...

Feia bastants dilluns que no cosia però ahir m'hi vaig tornar a posar. Continuo amb el reciclatge de roba i aquesta vegada li va tocar a una samarreta, la vaig convertir en un vestit per l'Alexandra. La setmana passada vaig estar amb ella i vaig poder treure el patró d'un dels seus vestits, així que la mida és exacta, encara que l'he modificat una mica. No tinc fotos del procés, però el primer de tot es treure totes les vores de la samarreta i amb la roba que et queda dibuixar el patró.
There were some mondays that I didn't sew but yesterday I did it. I continue recycling clothes, this time a shirt became a small dress for Alexandra. Last week I was with her and I could get a pattern from one of her dresses, so the size is exact, but I modified it a bit. I don't have photos of the process, but the firts thing it's cut the edges of the shirt and draw the pattern in the fabric.
Li vaig afegir una cinta de brodat blanca a la faldilla per donar-li un toque més infantil.
I added a white ribbon embroidered in the skirt to make it more childish 
Per fer els tirants vaig aprofitar els de la samarreta, menys feina, ara no només li he d'emprovar, mirar la mida i acabar de cosir-li els tirants. El botó de l'esquena també el portava la samarreta. I com no etiqueta de Sweet Stitch :p
To make the straps I took the shirt ones, less work, now I have to try it on and look the exact size and sew them. The botton from the back also it's from the shirt. And as the label from Sweet Stitch :p
 
Un vestit super fresquet per aquests dies que fa tanta calor.
A super fresh dress for the hot days.

4 comentaris:

  1. Bonito estampado y el detalle de la tira bordada, (que me parece q pega con todo)

    ResponElimina
  2. quina sort l'alexandra, és molt maco!

    ResponElimina
  3. Quda tan maco posat!! amb la flor en primer pla!!! l'Alexandra està super contenta cada vegada que se'l posa!!!!!

    ResponElimina