19 de jul. 2012

Chie Mihara

Des de principis d'estiu estava buscant unes sandalies, crec que no demanava massa, volia una sandalia plana, maca i còmoda. Primer vaig mirar a totes les boitgues low cost, no en vaig trobar cap, les veia massa de plàstic o les que m'agradaven ja les havia vist 50 vegades pel carrer i no volia una sandalia que portes tothom. També vaig buscar per les sabateries de barri però re.
From the beginingn of summer I was looking for sandals, I think that I didn't want a lot, I wanted a flat, nice and comfortable sandal. First I looked in all the low cost shops, I didn't find anything, I saw plastic sandals or if some one I liked it I saw it 50 times in the street and I didn't want a sandal that wear everybody. I also looked for them in district shops but I didn't find anything.
Al final vaig entrar en una botiga petita que hi ha pel born, tenen roba i sabates. Vaig estar mirant les sandalies i totes m'agradaven, eren diferents i de pell. En vaig veure unes de Chie Mihara, havia llegit sobre les seves sabates i tothom diu que són molt còmodes, vaig demanar el meu número, el van treure i me les vaig emprovar, ja no me les vaig treure. Tal i com havia llegit són super còmodes, no em van fer mal ni el primer dia, cap tira es clava al peu.
Finally I came into a small shop, I was looking the sandals and I liked them all, they were diferent and made with leather. I looked a pair from Chie Mihara, I'd read about her shoes and everybody say that they are so comfortable, I asked for my number, they took out and I tried it on, I didn't take out. As I read they are so comfortable, didn't hurt me the first day and any strip is fixed in the foot. 
model Walker
Mentre estava a la botiga la dependenta em va explicar una mica sobre la marca, em va dir que la dissenyadora va treballar en una botiga de calçat ortopedic on va aprendre l'anatomia dels peus i els problemes que hi podem tenir, ha partir d'aleshores decideix crear un calçat actual que s'ajustes a les necessitats de les dones. La marca neix al 2002 a Elda, Alacant. Podeu trobar més informació sobre la marca i la botiga online aquí.
While I was in the shop they told me about the brand, the designer worked in an ortopedic shop where she learnt about the foot anatomy and their problems, in this moment she decided to create actual shoes that fit the current needs of women. You can find more information about the brand and the online shop here.

5 comentaris:

  1. Siempre pasa, siempre¡¡¡ Que necesitas unas saldalias,,,,te gustan unas de zara (pero son muy caras y las tiene todo el mundo literalmente) te gustan unas de maripaz (pero son muy cutres),,,,solucion?? las pequeñas tiendas¡¡¡ con cosas originales''' Yo soy mucho de planas y me encanta tu elección¡¡

    ResponElimina
  2. Bon dia!!
    Bona compra... m´agraden moolt!!
    I són de bona firma.
    ptooo

    ResponElimina
  3. Pues a mi me gustan los zapatos de maripaz, no son de muy buena calidad pero el precio es razonable....

    ResponElimina
  4. molt bones sabates, a mi també em passa, a vegades tens una imatge molt clara al cap del que necessites, i no les trobes. i quan les trobes, ets la més feliç del món.
    M'apunto aquesta marca. I des d'aquí també recomano les sabates marca Ecco per les persones amb peus delicadets (com jo!).
    petons.

    ResponElimina
  5. M`encanta aquesta marca de sabates!! LLástima que siguin tan cares...

    ResponElimina