8 de maig 2012

Un top de ganxet

Per setmana santa vaig començar a fer un top de ganxet, el podeu veure aquí, i ja esta acabat. El ganxet és molt més ràpid de treballar que la mitja, si només hagues fet el top l'hauria acabat en un parell de dies però com tinc mil projectes començats sempre va per llarg que acabi una peça. Com és molt calat li vull fer un forro i com de moment no me'l puc possar (no fa massa calor i estic molt blanca per aquest color) tinc temps per fer-lo.
During the easter I started a crocheted top, you can see it here, and now it's finished. Crochet is faster than knit, if I only crochet the top I had finished in two days but I have a thousand of projects started. As it's so draft I want to sew a lining but as at the moment I can't wear it (the weather it's not so warm and I need some sunbath) I have time to do it.
 
I ahir, Los 30 fantásticos ens van dedicar un post, el podeu veure aquí.

4 comentaris:

  1. Preciós! Preciossísim!!

    ResponElimina
  2. Ohhh nena que xulo!! És preciós! Ja havia vist el post de los 30fantásticos, que guaiii!!

    ResponElimina
  3. Me alucina cada post. Yo aprendí a hacer ganchillo de pequeña pero se me olvidó,,,,lo util que sería ahora.
    El top precioso, a demas veo mogollón de ese estilo en las tiendas.
    Tienes mucho gusto¡¡¡

    ResponElimina
  4. Ala que maco, quina currada. M'encanta aquest color!!!! dintre de poc ja te'l podrás posar!

    ResponElimina