24 de gen. 2012

Vestit fet a mida

Abans de reis vaig començar un vestit per la meva mare i la setmana que ve ja estarà acabat. 
Before Three Kings I started a dress for my mother and next week it'll finished.
 

No ha estat fàcil, com era un regal no li podia dir. El vaig començar a ull i el vaig fer massa gran així que vaig haver d'ajustar-lo per tot arreu però ara li va clavat! 
It wansn't easy, it was a present so I couldn't tell her. I started and did it too big. I had to adjust it everywhere, but now it's her size!


Només falten algunes vores i sobrefilar que és el que fa més mandra si s'ha de fer a mà.
To finish just left som edgess and make the overcast, this is so lazy to do by hand.

Ahir també vaig fer magdalenes de xocolata i xarop d'auró, m'encanta! Menys mal que encara en quedava un pot de l'últim viatge d'un amic a Canada.
Yesterday I also bake some chocolate and maple sirup muffins, I love mapel syrup! Luckily there's still a can of the last travel of a friend to Canada.
També vaig probar de fer cake pops, però no van sortir. Quan enganxava el pal, la boleta es trencava així que vaig decidir no possar pal, també em va falta més candy melts per rebossar-ho bé. Però per ser la primera vegada fan bona pinta.
Also I tried to bake som cake pops, but it wasn't ok. When I fixed the stick, the ball was broken and I decided not put the stick, also I needed more candy melts to coat them well. But to be the first time they look great.

3 comentaris:

  1. Això és un no parar!! Ha de ser difícil fer un vestit a ull i sense poder-li provar d'en tant en tant! Ja tinc ganes de veure'l acabat!

    ResponElimina
  2. mare meva, pero que apañada que ets!! estic flipants, cuses y fas muffins, jo et vull tenir a prop!


    petons!!

    I♥NY

    ResponElimina
  3. Estic super contenta i amb ganas de posarme'l.

    ResponElimina